• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansöka om 600000 lendo?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Daniel4

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
8
Poäng
42
Jag tänkte söka coop lånet direkt på deras hemsida men vill kolla vad jag har för möjligheter?
Mina förutsättningar är följande 3ff, 1.5 uc score cirka 700k synliga lån hos uc och 405k i årsinkomst..
 

Arbetsnarkomanen

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 December 2021
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Jag tänkte söka coop lånet direkt på deras hemsida men vill kolla vad jag har för möjligheter?
Mina förutsättningar är följande 3ff, 1.5 uc score cirka 700k synliga lån hos uc och 405k i årsinkomst..
du kommer säkert bli beviljad men möjligt att du har för låg lön samt lite högt belånad
 

Daniel4

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
8
Poäng
42
Funkar det inte över längre tid? De har upp till 15 år till ex om min inkomst är låg dvs? Eller ska jag försöka mig genom en låneförmedlare? Jag behöver få ett samlingslån/lån.
 

Arbetsnarkomanen

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 December 2021
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Funkar det inte över längre tid? De har upp till 15 år till ex om min inkomst är låg dvs? Eller ska jag försöka mig genom en låneförmedlare? Jag behöver få ett samlingslån/lån.
Tror ändå det är bättre att söka över lendo isåfall för blir du erbjuden coop hos coop direkt blir du det genom lendo med så tänker de e bättre ifall du får andra erbjudanden också
 

Daniel4

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
8
Poäng
42
Jag ansökte ett samlingslån på 500k hos Lendo i maj men fick endast ett erbjudande hos Thorn. Jag behöver verkligen era erfarenheter av hur jag ska gå vidare med en ansökan?
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Tror ändå det är bättre att söka över lendo isåfall för blir du erbjuden coop hos coop direkt blir du det genom lendo med så tänker de e bättre ifall du får andra erbjudanden också
Då går han iofs miste om ränterabatten hos coop som man får när man söker direkt hos dem som medlem
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 894
Mottagna reaktioner
1 879
Poäng
1 277
Nja tror ingen större skillnad från att jag avbetalar mina blancolån varje månad.
Om du inte fick erbjudande från Coop då kan man ju undra varför du skulle få det nu. Har du betalat av mycket på två månader?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp